Lees dit zeker tot het einde, want je zult in een deuk liggen!
Als we nummerherkenning op onze telefoons hebben, kunnen we meteen zien of de persoon die ons probeert te bereiken iemand is die we kennen.

Dit geeft ons meer vertrouwen bij het beantwoorden van de telefoon.
De mogelijkheid om te zien wie er belt, is een van de meest essentiële voordelen van nummerherkenning.

Als de beller geen naam of telefoonnummer heeft dat al in het geheugen van onze telefoon staat, kunnen we de oproep naar de voicemail laten gaan in plaats van deze te beantwoorden.

Wanneer we dit niet doen en in plaats daarvan de telefoon opnemen wanneer we een nummer zien dat we niet herkennen, merken we dat we vaak met een telemarketeer praten.
Telemarketeers doen nu niet meer dan wat hun werkgevers van hen eisen.

Ook al zijn we ons hiervan bewust, het zorgt niet voor de ongewenste telefoontjes die we krijgen van personen die ons iets willen verkopen dat we niet willen of minder onaangenaam willen.
Sterker nog, het verergert het.

Dat is hoe een groot aantal mensen van verschillende afkomst over de hele wereld zich voelen.
Mensen hebben toegang tot een verscheidenheid aan verschillende wegen via welke ze kunnen vermijden om met telemarketeers te praten.
Het internet is een van deze media.

Een eerder vastgestelde methode is om te voorkomen dat ze de telefoon opnemen of beantwoorden wanneer ze in de eerste plaats bellen.
In bepaalde omstandigheden is dit succesvol gebleken.
Dit is een aanpak die we eerder hebben bestudeerd en effectief hebben gevonden.

Een typische methode na het opnemen en beantwoorden van de telefoon is om de huidige discussie zo snel mogelijk abrupt te stoppen.
Het is mogelijk om de telefoon neer te leggen voordat je de telefoon ophangt, en het is ook denkbaar om een ​​reden te verzinnen voordat je de telefoon ophangt.
De derde benadering is om koste wat kost de telefoon niet te beantwoorden.
Een persoon genaamd Donald creëerde een manier om een ​​telemarketinggesprek op een nog succesvollere manier een halt toe te roepen.

Gezien de omstandigheden hoeft hij nu alleen nog maar een paar minuten een vriendelijk praatje te maken met de telemarketingvertegenwoordiger, en ze zullen hem ophangen!
Hoewel is aangetoond dat deze methode enig succes heeft gehad voor Sizemore, is het zeer twijfelachtig of andere individuen het eenvoudig zouden kunnen implementeren.

Welke precieze zinnen of handelingen moet Sizemore gebruiken om een ​​telemarketeer te overtuigen om op te hangen en de telefoon neer te leggen?
Hij maakt een bijna griezelig exacte indruk van Donald Duck, tot en met de taal en de toon.

Gayle, een telemarketingvertegenwoordiger die voorheen getrouwd was met Sizemore.
Destijds werd de telefoon verplaatst naar Sizemore.
Terwijl ze aan het telefoneren was met de echtgenote van de verkoper, belde de man van de telemarketeer haar, dus gaf ze hem de telefoon en liet haar man verder praten.
Sizemore herkende dat zijn vrouw meteen met een telemarketingprofessional sprak, en hij had een plan opgesteld hoe hij zou reageren.

Terwijl hij met hen sprak, riep hij zijn innerlijke Donald Duck bijeen en deed zich zo goed mogelijk voor als telemarketeer.
Na slechts een paar minuten gesprek annuleerde de telemarketeer abrupt het gesprek door uit eigen beweging de telefoon op te hangen.
De Donald Duck-imitatie van Sizemore is te zien en te horen in de onderstaande video.
De volledige impressie mag bekeken en gehoord worden: